Spis treści:
Artykuł 1 – Definicje
Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy
Artykuł 3 – Zastosowanie
Artykuł 4 – Oferta
Artykuł 5 – Umowa
Artykuł 6 – Prawo do odstąpienia od umowy
Artykuł 7 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy
Artykuł 8 – Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy
Artykuł 9 – Cena
Artykuł 10 – Zgodność i gwarancja
Artykuł 11 – Dostawa i wykonanie
Artykuł 12 – Transakcje dotyczące czasu trwania: czas trwania, anulowanie i przedłużenie
Artykuł 13 – Płatność
Artykuł 14 – Procedura reklamacyjna
Artykuł 15 – Spory
Artykuł 16 – Postanowienia dodatkowe lub odmienne
Artkuł 17 – Sklep
Artykuł 1 – Definicje
W tych warunkach stosuje się następujące definicje:
- Okres do namysłu: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy;
- Konsument: osoba fizyczna, która nie wykonuje zawodu lub działalności gospodarczej i zawiera z przedsiębiorcą umowę na odległość;
- Dzień: dzień kalendarzowy;
- Transakcja długoterminowa: umowa na odległość dotycząca szeregu produktów i/lub usług, której obowiązek dostawy i/lub zakupu jest rozłożony w czasie;
- Trwały nośnik danych: każdy środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego w sposób umożliwiający przyszłe wgląd i odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej formie.
- Prawo do odstąpienia od umowy: możliwość odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość w okresie do odstąpienia od umowy;
- Wzór formularza: udostępniony przez przedsiębiorcę wzór formularza odstąpienia od umowy, który konsument może wypełnić, chcąc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy.
- Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna oferująca konsumentom produkty i/lub usługi na odległość;
- Umowa na odległość: umowa, w której w ramach zorganizowanego przez przedsiębiorcę systemu sprzedaży produktów i/lub usług na odległość wykorzystywana jest wyłącznie jedna lub więcej technik porozumiewania się na odległość;
- Technologia porozumiewania się na odległość: środek, za pomocą którego można zawrzeć umowę, bez jednoczesnego przebywania konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym pomieszczeniu.
- Ogólne Warunki Handlowe: niniejsze Ogólne Warunki Handlowe przedsiębiorcy.
Artykuł 2 – Tożsamość przedsiębiorcy
Zetnets, Kruisakkers 2 unit 14, 4613BV Bergen op Zoom, Holandia
Numer telefonu: +31648887614
Adres e-mail: kontakt@beautifullbody.pl
Kvk: 92391710
Numer identyfikacyjny BTW: NL004950741B63
Artykuł 3 – Zastosowanie
- Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej umowy i zamówienia zawieranego na odległość pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem.
- Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszego Regulaminu zostanie udostępniony Konsumentowi. Jeżeli nie jest to rozsądnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że z ogólnymi warunkami można zapoznać się u przedsiębiorcy i na żądanie konsumenta zostaną one przesłane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie.
- Jeżeli umowa zawierana na odległość zawierana jest drogą elektroniczną, niezależnie od ust. poprzedzającego i przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków może zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby konsument mógł go odczytać konsumenta można łatwo zapisać na trwałym nośniku danych. Jeżeli nie jest to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami w formie elektronicznej oraz że zostaną one przesłane bezpłatnie drogą elektroniczną lub w inny sposób na żądanie konsumenta.
- W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków mają zastosowanie szczególne warunki dotyczące produktu lub usługi, akapity drugi i trzeci stosuje się odpowiednio, a w przypadku sprzecznych ogólnych warunków, konsument może zawsze powołać się na obowiązujące postanowienie to go dotyczy. jest jak najbardziej korzystne.
- Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszych ogólnych warunków handlowych okaże się w dowolnym momencie całkowicie lub częściowo nieważne lub zostanie unieważnione, pozostała część umowy i niniejsze warunki pozostaną w mocy, a dane postanowienie zostanie niezwłocznie zastąpione za obopólną zgodą, poprzez postanowienie możliwie najbardziej zbliżone do zakresu oryginału.
- Sytuacje nieuregulowane w niniejszych ogólnych warunkach należy oceniać „w duchu” niniejszych ogólnych warunków.
- Niepewność co do interpretacji lub treści jednego lub większej liczby postanowień naszych warunków należy interpretować „w duchu” niniejszych ogólnych warunków.
Artykuł 4 – Oferta
- Jeżeli oferta ma ograniczony okres ważności lub jest złożona pod pewnymi warunkami, zostanie to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
- Oferta jest niezobowiązująca. Przedsiębiorca ma prawo do zmiany i dostosowania oferty.
- Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest na tyle szczegółowy, aby umożliwić dobrą ocenę oferty przez konsumenta. Jeżeli przedsiębiorca korzysta z obrazów, stanowią one prawdziwe odzwierciedlenie oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste pomyłki lub błędy w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.
- Wszystkie zdjęcia i specyfikacje zawarte w ofercie mają charakter poglądowy i nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania lub rozwiązania umowy.
- Zdjęcia produktów stanowią prawdziwe odzwierciedlenie oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie może zagwarantować, że wyświetlane kolory dokładnie odpowiadają rzeczywistym kolorom produktów.
- Każda oferta zawiera takie informacje, aby dla Konsumenta było jasne, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w
specjalny:
- cena zawierająca podatki;
- wszelkie koszty wysyłki;
- sposób zawarcia umowy i jakie działania są do tego wymagane;
- czy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy;
- sposób płatności, dostawy i wykonania umowy;
- termin przyjęcia oferty, czyli okres, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;
- wysokość stawki za porozumiewanie się na odległość, jeżeli koszty korzystania z technologii porozumiewania się na odległość naliczane są w inny sposób niż zwykła stawka podstawowa za wykorzystywany środek porozumiewania się;
- czy umowa po zawarciu jest archiwizowana, a jeśli tak, to w jaki sposób konsument może się z nią zapoznać;
- sposób, w jaki konsument przed zawarciem umowy może sprawdzić podane przez niego w ramach umowy dane i w razie potrzeby je przywrócić;
- wszelkie inne języki, w których oprócz niderlandzkiego może zostać zawarta umowa;
- kodeksy postępowania, którym podporządkował się przedsiębiorca, oraz sposób, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami postępowania drogą elektroniczną; I
- minimalny czas trwania umowy na odległość w przypadku transakcji długoterminowej.
Artykuł 5 – Umowa
- Umowa zostaje zawarta, z zastrzeżeniem ust. 4, z chwilą przyjęcia przez konsumenta oferty i spełnienia ustalonych warunków.
- Jeżeli konsument przyjął ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie przyjęcia oferty drogą elektroniczną. Dopóki otrzymanie tej akceptacji nie zostało potwierdzone przez przedsiębiorcę, konsument może odstąpić od umowy.
- W przypadku zawarcia umowy drogą elektroniczną przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zabezpieczyć przekaz danych w formie elektronicznej oraz zapewnić bezpieczne środowisko internetowe. Jeżeli konsument może zapłacić drogą elektroniczną, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki bezpieczeństwa.
- Przedsiębiorca może – w ramach prawnych – dowiedzieć się, czy konsument jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań płatniczych, a także o wszystkich faktach i czynnikach, które są istotne dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeżeli na podstawie tego badania przedsiębiorca ma uzasadnione powody, aby nie zawrzeć umowy, ma prawo odmówić wykonania zamówienia lub żądania podając uzasadnienie lub obwarować wykonanie specjalnymi warunkami.
- Przedsiębiorca prześle konsumentowi wraz z produktem lub usługą następujące informacje w formie pisemnej lub w taki sposób, aby mogły one zostać przez konsumenta w przystępny sposób zapisane na trwałym nośniku danych:
- adres oddziału przedsiębiorcy, do którego Konsument może zgłosić reklamację;
- warunki i sposób, w jaki konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, lub jednoznaczne oświadczenie dotyczące wyłączenia prawa odstąpienia od umowy;
- informacje o gwarancjach i istniejącym serwisie posprzedażowym;
- informacje zawarte w art. 4 ust. 3 niniejszych warunków, chyba że przedsiębiorca przekazał je już konsumentowi przed zawarciem umowy;
- wymogi dotyczące rozwiązania umowy, jeżeli umowa została zawarta na czas dłuższy niż rok lub na czas nieokreślony.
- W przypadku transakcji terminowej postanowienie z ust. poprzedniego dotyczy wyłącznie pierwszej dostawy.
- Każda umowa zawierana jest pod warunkami zawieszającymi wystarczającej dostępności danych produktów.
Artykuł 6 – Prawo do odstąpienia od umowy
Podczas dostarczania produktów:
- Konsument dokonując zakupu produktów ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Ten okres do namysłu rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub przedstawiciela wyznaczonego wcześniej przez konsumenta i ogłoszonego przedsiębiorcy.
- W okresie do namysłu konsument będzie ostrożnie obchodził się z produktem i opakowaniem. Rozpakuje lub użyje produktu jedynie w zakresie niezbędnym do oceny, czy chce zatrzymać produkt. Jeżeli skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, zwróci produkt przedsiębiorcy wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami oraz – jeśli jest to rozsądnie możliwe – w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami udzielonymi przez przedsiębiorcę.
- Jeżeli Konsument chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, ma obowiązek poinformować o tym przedsiębiorcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Konsument ma obowiązek poinformować o tym za pomocą wzoru formularza. Po wyrażeniu przez konsumenta chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek zwrócić produkt w terminie 14 dni. Konsument musi udowodnić, że dostarczony towar został zwrócony w terminie, np. dowodem nadania przesyłki.
- Jeżeli Klient nie wskazał, że chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy lub nie zwrócił produktu przedsiębiorcy, zakup jest faktem.
Podczas świadczenia usług:
- Konsument świadcząc usługi ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie co najmniej 14 dni, licząc od dnia zawarcia umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument będzie postępował zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami przekazanymi przez przedsiębiorcę wraz z ofertą i/lub najpóźniej w momencie dostawy.
Artykuł 7 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy
- Jeżeli Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, maksymalnie koszty zwrotu poniesie on.
- Jeżeli Konsument uiścił kwotę, przedsiębiorca zwróci tę kwotę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Jest to uzależnione od tego, czy produkt został już odebrany przez sprzedawcę internetowego lub czy istnieje jednoznaczny dowód kompletnego zwrotu. Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób płatności.
- Jeżeli uszkodzenie produktu nastąpiło na skutek nieostrożnego obchodzenia się z nim przez samego konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości produktu.
- Konsument nie może ponosić odpowiedzialności za utratę wartości produktu, jeżeli przedsiębiorca nie podał wszystkich wymaganych prawem informacji o prawie odstąpienia od umowy, należy to zrobić przed zawarciem umowy sprzedaży.
Artykuł 8 – Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy
- Przedsiębiorca może wyłączyć przysługujące konsumentowi prawo odstąpienia od umowy w przypadku produktów, o których mowa w ust. 2 i 3. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy ma zastosowanie tylko wtedy, gdy przedsiębiorca wyraźnie stwierdził to w ofercie, przynajmniej w terminie przed zawarciem umowy.
- Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy możliwe jest wyłącznie w przypadku produktów:
- które zostały stworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacją konsumenta;
- które mają wyraźnie osobisty charakter;
- które ze względu na swój charakter nie podlegają zwrotowi;
- które mogą szybko się zepsuć lub zestarzeć;
- których cena podlega wahaniom na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu;
- dla poszczególnych gazet i czasopism;
- za nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, w przypadku którego konsument złamał pieczęć.
- dla produktów higienicznych, w przypadku których konsument złamał plombę.
- Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy możliwe jest wyłącznie w przypadku usług:
- dotyczące zakwaterowania, transportu, działalności restauracyjnej lub rekreacyjnej, które mają być wykonane w określonym dniu lub w określonym okresie;
- których dostawa rozpoczęła się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem okresu do odstąpienia od umowy;
- dotyczące zakładów i loterii.
Artykuł 9 – Cena
- W okresie ważności określonym w ofercie ceny oferowanych produktów i/lub usług nie ulegną podwyższeniu, za wyjątkiem zmiany cen na skutek zmiany stawek podatku VAT.
- Niezależnie od ust. poprzedzającym przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi o cenach zmiennych, których ceny podlegają wahaniom na rynku finansowym i na które przedsiębiorca nie ma wpływu. Ta odpowiedzialność za wahania oraz fakt, że podane ceny są cenami docelowymi, są podane w ofercie.
- Podwyżki cen w terminie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy wynikają z przepisów prawa lub przepisów prawa.
- Podwyżki cen od 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy przedsiębiorca to zastrzegł i:
- wynikają z przepisów prawa lub przepisów; Lub
- konsument ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem od dnia, w którym podwyżka ceny staje się skuteczna.
- Ceny podane w ofercie produktów lub usług zawierają podatek VAT.
- Wszystkie ceny mogą zawierać błędy drukarskie i typograficzne. Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki błędów drukarskich i typograficznych. W przypadku błędów drukarskich i typograficznych przedsiębiorca nie jest zobowiązany do dostarczenia towaru po błędnej cenie.
Artykuł 10 – Zgodność i gwarancja
- Przedsiębiorca gwarantuje, że produkty i/lub usługi są zgodne z umową, specyfikacjami podanymi w ofercie, uzasadnionymi wymogami niezawodności i/lub użyteczności oraz przepisami prawa obowiązującymi w dniu zawarcia umowy. i/ lub regulacje rządowe. Jeśli tak uzgodniono, przedsiębiorca gwarantuje również, że produkt nadaje się do użytku innego niż normalne.
- Gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, producenta lub importera nie ma wpływu na uprawnienia i roszczenia, jakie Konsument może dochodzić wobec przedsiębiorcy na podstawie umowy.
- Wszelkie wady lub nieprawidłowo dostarczone produkty należy zgłosić przedsiębiorcy w formie pisemnej w terminie 4 tygodni od daty dostawy. Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu i w nowym stanie.
- Okres gwarancji przedsiębiorcy odpowiada okresowi gwarancji producenta. Jednakże przedsiębiorca nigdy nie ponosi odpowiedzialności za ostateczną przydatność produktów do każdego indywidualnego zastosowania przez konsumenta, ani za jakiekolwiek porady dotyczące użytkowania lub zastosowania produktów.
- Gwarancja nie ma zastosowania jeżeli:
- Konsument sam naprawił i/lub przerobił dostarczone produkty lub zlecił ich naprawę i/lub przeróbkę osobom trzecim;
- Dostarczone produkty zostały wystawione na działanie nienormalnych warunków lub zostały w inny sposób potraktowane niedbale lub są sprzeczne z instrukcjami przedsiębiorcy i/lub na opakowaniu;
- Wada jest w całości lub częściowo wynikiem przepisów narzuconych lub nałożonych przez rząd w odniesieniu do charakteru lub jakości użytych materiałów.
- Pliki do pobrania nie podlegają gwarancji ani zwrotowi kosztów.
Artykuł 11 – Dostawa i wykonanie
- Przedsiębiorca dołoży najwyższej staranności przy przyjmowaniu i realizacji zamówień na produkty oraz przy ocenie wniosków o świadczenie usług.
- Miejscem dostawy jest adres, który Konsument podał firmie.
- Mając na uwadze postanowienia ust. 4 niniejszego artykułu, firma zrealizuje przyjęte zamówienia sprawnie, jednak nie później niż w terminie 30 dni, chyba że Konsument zgodził się na dłuższy termin dostawy. Jeżeli dostawa opóźni się lub zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane lub może zostać zrealizowane jedynie w części, Konsument zostanie o tym poinformowany nie później niż 30 dni od złożenia zamówienia. W takim przypadku konsument ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odszkodowania.
- Wszystkie terminy dostaw mają charakter orientacyjny. Konsument nie może czerpać żadnych praw z jakichkolwiek określonych okresów. Przekroczenie terminu nie uprawnia konsumenta do odszkodowania.
- W przypadku rozwiązania zgodnie z ust. 3 niniejszego artykułu przedsiębiorca zwróci uiszczoną przez konsumenta kwotę w możliwie najkrótszym terminie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od rozwiązania.
- Jeżeli dostarczenie zamówionego produktu okaże się niemożliwe, przedsiębiorca dołoży wszelkich starań, aby udostępnić towar zamienny. Nie później niż w momencie dostawy, w sposób jasny i zrozumiały zostanie stwierdzone, że dostarczony zostanie przedmiot zamienny. W przypadku artykułów zamiennych nie można wykluczyć prawa do odstąpienia od umowy. Koszty ewentualnej przesyłki zwrotnej ponosi przedsiębiorca.
- Ryzyko uszkodzenia i/lub utraty produktów spoczywa na przedsiębiorcy aż do momentu dostarczenia towaru konsumentowi lub przedstawicielowi wyznaczonemu wcześniej i ogłoszonym przedsiębiorcy, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.
- Książki drukowane są w kolorze czarnobiałym
Artykuł 12 – Transakcje dotyczące czasu trwania: czas trwania, anulowanie i przedłużenie
Zakończenie
- Konsument może w każdej chwili wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieoznaczony, której przedmiotem są regularne dostawy produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, z zachowaniem ustalonych zasad odstąpienia od umowy oraz okresu wypowiedzenia nie dłuższego niż niż jeden miesiąc.
- Konsument może w każdej chwili wypowiedzieć umowę zawartą na czas oznaczony, której przedmiotem jest regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, pod koniec czasu trwania umowy, z uwzględnieniem ustalonych zasad odstąpienia od umowy oraz okres wypowiedzenia wynoszący maksymalnie jeden miesiąc.
- Konsument może odstąpić od umów, o których mowa w ustępach poprzednich:
- anulować w dowolnym momencie i nie ograniczają się do anulowania w określonym czasie lub w określonym okresie;
- co najmniej unieważnić w taki sam sposób, w jaki zostały przez niego zawarte;
- zawsze anuluj z zachowaniem takiego samego okresu wypowiedzenia, jaki przedsiębiorca sobie ustalił.
Rozszerzenie
Artykuł 13 – Płatność
- O ile nie uzgodniono inaczej, należności konsumenta należy uregulować w ciągu 7 dni roboczych od rozpoczęcia okresu do namysłu, o którym mowa w art. 6 ust. 1. W przypadku umowy o świadczenie usługi, okres ten przypada po konsument otrzymał potwierdzenie zawarcia umowy.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie zgłosić wszelkie nieścisłości w podanych lub podanych przedsiębiorcy szczegółach płatności.
- W przypadku braku zapłaty przez konsumenta przedsiębiorca ma prawo, z zastrzeżeniem ograniczeń prawnych, obciążyć uzasadnionymi kosztami, o których konsument został wcześniej powiadomiony.
Artykuł 14 – Procedura reklamacyjna
- Przedsiębiorca posiada odpowiednio nagłośnioną procedurę reklamacyjną i rozpatruje reklamacje zgodnie z tą procedurą reklamacyjną.
- Reklamacje dotyczące wykonania umowy należy zgłosić przedsiębiorcy w sposób wyczerpujący i jasny, w terminie 7 dni od dnia stwierdzenia wady przez konsumenta.
- Reklamacje złożone przedsiębiorcy będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania. Jeżeli reklamacja wymaga przewidywalnie dłuższego czasu rozpatrywania, przedsiębiorca ustosunkuje się w ciągu 14 dni z potwierdzeniem odbioru i wskazaniem, kiedy konsument może spodziewać się bardziej szczegółowej odpowiedzi.
- Jeżeli reklamacja nie może zostać rozpatrzona w drodze wzajemnego porozumienia, powstaje spór podlegający procedurze rozstrzygania sporów.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana przez przedsiębiorcę za uzasadnioną, przedsiębiorca według własnego uznania bezpłatnie wymieni lub naprawi dostarczony produkt.
Artykuł 15 – Spory
- Umowy pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem, do których mają zastosowanie niniejsze ogólne warunki podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu. Nawet jeśli konsument mieszka za granicą.
- Wiedeńska Konwencja Sprzedaży nie ma zastosowania.
Artykuł 16 – Postanowienia dodatkowe lub odmienne
Postanowienia dodatkowe lub odbiegające od niniejszych ogólnych warunków nie mogą działać na szkodę konsumenta i muszą zostać zapisane w formie pisemnej lub w taki sposób, aby konsument mógł je przechowywać w przystępny sposób na trwałym nośniku danych.
Artkuł 17 – Sklep i ogłoszenia na stronie
1.Ogłoszenia na stronach White red flower
Firma White red flower ma prawo do usnięcia ogłoszeń firm znajdujących się na stronach Internetowych firmy White red flower lub powiązanych z firmą White red flower jeśli klient nie wywiązuje się z przestrzegania podstawowych zasad współpracy ze swoimi klientami lub świadczone usługi odbiegają znacznie od oferowanych przez firmę klienta.
Firma White red flower nie odpowiada za skutki korzystania z ofert firm znajdujących się w ogłoszeniach na stronach internetowych firmy White red flower z którymi współpracuje i ich terminową realizację jak i również poniesione straty finansowe przez klientów firmy, której reklama znajduje się na stronach Internetowych firmy White red flower.
Klient zezwala na umieszczanie linków i ogłoszeń na stronach firmy White red flower by zwiększyć popularność ogłoszenia klienta.
2. Ogłoszenia płatne na stronie White red flower
Ogłoszenia na stronie White red flower są płatne, a ich kolejność ustala firma White red flower.
Banery reklamowe na stronach firmy mogą zostać wykorzystane jako reklama do umieszczenia oferty klienta firmy White red flower. Koszt takiej reklamy ustala Firma White red flower
3. Reklama fizyczna
Klient zamawiając na stronie internetowej firmy White red flower usługę reklamy fizycznej zgadza się z regulaminem umieszczonym na stronie internetowej firmy White red flower.
Wszystkie materiały potrzebne do stworzenia projektu fizycznej reklamy muszą zostać na czas przesłane drogą email. W innym wypadku firma White red flower nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia związane z brakiem materiałów potrzebnych do stworzenia projektu.
Firma White red flower wykonuje projekt reklamy zachowując określony termin realizacji projektu. Po tym czasie klient musi wybrać jeden z możliwych dostępnych projektów.
Po wykonaniu zlecenia klient może wprowadzić trzy poprawki w przeciągu dwóch tygodni od ukończenia projektu.
Wysyłka projektów reklamowych jest określona w punkcie 14
Firma White red flower nie odpowiada za opóźnienia związane z opóźnieniem w realizacji projektu we wszystkich projektach jakie wykonuje ze względu na działanie osób lub firm trzecich.
Opisy reklamy fizycznej znajdują się na stronie internetowej firmy White red flower
4. Reklama w Internecie
Klient zgadza się na użycie danych firmowych w ogłoszeniach na stronie internetowej firmy White red flower jak i również na innych stronach z którymi firma White red flower współpracuje lub jest w ich posiadaniu.
Klient zgadza się na publikację jego reklamy na portalach społecznościowych.
Firma White red flower nie odpowiada kontrolę pozytywnych lub negatywnych komentarzy na portalach internetowych ze strony innych ich użytkowników.
5. Abonamenty usług firmy White red flower
Firma White red flower wykonuje projekt strony zachowując określony termin realizacji projektu podany w umowie podpisanej przed przystąpieniem do jego realizacji. Po tym czasie klient musi wybrać jeden z możliwych dostępnych projektów.
Po wykonaniu zlecenia klient może wprowadzić trzy poprawki w przeciągu dwóch tygodni od ukończenia projektu.
Firma White red flower zobowiązuje się w zależności od rodzaju abonamentu do utrzymywania strony w dobrej kondycji technicznej.
Strony internetowe, stworzone przez firmę White red flower są jej własnością i po zakończeniu umowy lub braku opłacenia abonamentu klient nie ma dostępu do strony.
Klient jest zobowiązany przed współpracą do przekazania kodu z dostępem do wykupionej domeny. Jeśli domena zostanie wykupiona przez firmę White red flower po zakończeniu współpracy i po dokonaniu płatności abonamentu kod do domeny zostają wysłane na podany adres email przez klienta. Koszt utrzymania domeny ponosi klient.
Teksty i tłumaczenia na strony wykonane przez firmę White red flower umieszczane są w porozumieniu z klientem i po otrzymaniu pliku w formacie word do pięciu dni roboczych.
Zdjęcia na stronę internetową są umieszczane za zgodą klienta i po jego akceptacji. Zdjęcia muszą zostać wysłane na adres email firmy White red flower w formacie pozwalającym na ich obróbkę.
Firma White red flower nie ponosi odpowiedzialności za osadzanie tekstów lub zdjęć nie zgodnych z obowiązującym prawem lub jako kopii już istniejących projektów. Klient jest zobowiązany do przesyłania tekstów i zdjęć do których ma pełne prawa autorskie. Odpowiedzialność za złamanie tego przepisu grozi odpowiedzialnością karną przez klienta.
Firma White red flower nie odpowiada za opóźnienia związane z realizacją projektów jakie wykonuje ze względu na działanie osób lub firm trzecich.
6. Logo i wizytówki
Logo i wizytówki zostają stworzone na podstawie projektu ustalonego z klientem i z materiałów przedstawionych klientowi podczas tworzenia projektu.
Projekt może zostać maksymalnie trzy razy poprawiany na życzenie klienta do dwóch tygodni od ukończenia projektu. Po tym czasie klient musi wybrać jeden z możliwych dostępnych projektów.
Stworzone logo zostaje wysłane drogą email do klienta w możliwych do zrealizowania plikach w określonym umową czasie.
7. Cennik
Cennik usług firmy White red flower znajduje się na stronie Internetowej White red flower
Firma White red flower ma prawo do podwyższenia abonamentów w każdym dowolnym terminie.
8. Płatność
Płatność za usługę można dokonać przez stronę internetową kontakt@whiteredflower.pl lub link do płatności lub przelewem bankowym.
Klient dokonuje płatności przed wykonaniem projektu
Przystąpienie do tworzenia projektu jest liczona od momentu odnotowania płatności przez klienta.
9. Reklamacja
Reklamacja produktów stworzonych przez firmę White red flower musi zostać przesłana na adres email do dwóch tygodni od odebrania przesyłki przez klienta na adres email kontakt@whiteredflower.pl W wiadomości należy przesłać zdjęcia produktów i opis reklamacji jak i również dane firmy oraz numer zamówienia. Reklamacja jest rozpatrywana do dwóch tygodni od jej otrzymania.
10. Opóźnienia w realizacji projektu
Firma White red flower nie odpowiada za spóźnienia w realizacji projektów znajdujących się w ofercie zamieszczonej na stronie Internetowej kontakt@whiteredflower.pl z winy klienta lub firm trzecich.
11. Rozporządzenia końcowe
Firma White red flower nie odpowiada za opóźnienia związane z opóźnieniem we wszystkich projektach jakie wykonuje ze względu na działanie osób lub firm trzecich.
Firma White red flower ma prawo do usunięcia każdego ogłoszenia w sytuacji braku płatności ze strony klienta lub kiedy uzna, że klient nie wywiązuje się z zawartych umów z innymi osobami lub firmami.
Wszystkie projekty na stronie internetowej White red flower muszą zostać zaakceptowane przez klienta przed opublikowaniem ich w Internecie lub wysłaniem ich do klienta.
Firma White red flower nie odpowiada za działanie osób trzecich mających dostęp do informacji znajdujących się w ogłoszeniach na stronach firmy White red flower.
Za zgodą klienta może zostać osadzone logo firmy White red flower na każdym wykonanym przez firmę White red flower projekcie.
Strony internetowe stworzone przez firmę White red flower posiadają w stópce dane firmy White red flower jako wykonawcy strony Internetowej.
Dostęp do strony Internetowej ze względu na bezpieczeństwo nie jest udzielany klientowi podczas współpracy.
Wszystkie prace dotyczące renowacji, poprawek, jak i również osadzanie zdjęć i tekstów na stronie internetowej klienta mogą zostać wykonane tylko przez firmę White red flower w określonym w umowie czasie.
Firma White red flower nie ponosi odpowiedzialności za szkody wykonane przez firmy, które posiadają ogłoszenia na stronach firmy White red flower lub na portalach społecznościowych.
Ogłoszenia na stronach firmy White red flower zostają osadzone po sprawdzeniu istnienia firmy w odpowiednim Urzędzie w danym kraju.
Firma White red flower ma prawo do odmowy umieszczenia ogłoszenia klienta na stronach White red flower jeśli uzna to za słuszne.
Jeśli zostanie stwierdzone złamanie jednego z punktów regulaminu znajdującego się na stronie internetowej firmy White red flower ogłoszenie zostaje usunięte ze wszystkich stron firmy White red flower bez możliwości zwrotu kosztów poniesionych na rzecz wszystkich usług firmy White red flower i jej pochodnych.
Klient jest zobowiązany do powiadomienia firmy White red flower o zakończeniu działalności gospodarczej maksymalnie dwa tygodnie po zamknięciu firmy. W razie nie zastosowani się do wytycznych tego punktu firma White red flower ma prawo do usunięcia wszystkich płatnych i bezpłatnych ogłoszeń klienta. Wszystkie koszty związane z reklamą klienta takich jak strona internetowa czy usługa reklam nie zostają zwrócone klientowi. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za brak przekazania informacji o zakończeniu działalności gospodarczej.
Umowy pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem, do których mają zastosowanie niniejsze ogólne warunki podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu. Nawet jeśli konsument mieszka za granicą.
Wiedeńska Konwencja Sprzedaży nie ma zastosowania.
Za pomiary potrzebne do zrealizowania reklamy, jakość zdjęć w reklamie, własne filmy wideo, teksty na stronach i ogłoszeniach odpowiada klient.
12. Wysyłka
Paczki z produktami zostają wysyłane z podaniem kodu wysyłki, który zostaje przekazany klientowi po zrealizowanym projekcie na podany adres email. Klient jest zobowiązany w podanym terminie odebrać nadaną przesyłkę. Firma White red flower nie ponosi odpowiedzialności za nie odebranie przesyłki na czas przez klienta. Koszty ponownej wysyłki ponosi klient.
Po odbiorze paczki z produktem należy zrobić jej zdjęcie jak i również zdjęcie otrzymanego produktu. Ta czynność jest potrzebna do reklamacji w sytuacji uszkodzenia paczki podczas transportu.
W razie jakichkolwiek zastrzeżeń należy wysłać wiadomość na adres email kontakt@whiteredflower.pl i opisać sytuację podając numer zamówienia podany podczas podpisania umowy.
13. Wypowiedzenie umowy lub usługi firmy White red flower
Wypowiedzenie usługi oferowanej przez firmę White red flower to siedem dni. By wypowiedzieć umowę należy siedem dni przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca wysłać na adres email kontakt@whiteredflower.pl prośby o zakończenie usługi gdzie należy podać numer faktury.